Fachreza - khilaf

www.tips-fb.com
Seringkali hatiku resah
Tanpa kuingat nama Mu ya Allah
Seringkali hatiku gundah
Melupakan diri Mu ya Allah

Hati kecil tak mungkin berbohong
Dalam hening aku berkata

Reff:
Aku lemah lemah lemah dan tiada berdaya
Aku khilaf khilaf khilaf karena ku manusia
Tapi yang kuinginkan selalu didekat Mu
Pada Mu ya Allah

Aku lemah lemah lemah dan tiada berdaya
Aku khilaf khilaf khilaf karena ku manusia
Tapi yang kuinginkan selalu didekat Mu
Pada Mu ya Allah

Seringkali hatiku resah
Melupakan diri Mu ya Allah
Hati kecil tak mungkin berbohong
Dalam hening aku berkata


suke like je , klaw xsuke bg komen =)

2 comments:

  1. ambooiii bermadah pujangga... ko tulis sendiri, puitis jugak ko nie ek..hehe btw nice sgt

    ReplyDelete
  2. haha...
    lagu owg indon ni...
    excuse...slame ko knl aq,,,aq mne pndai nk bermadah pujangga ni bagai...haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HaK CipTa DiPeLihAra OleH SaYe !